loading...
love good
پرهام بازدید : 4 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

دل نوشت۱: ای کاش خیلی از آدما هیچ وقت تو مسیر زندگی مون قرار نمی گرفتند. دل نوشت۲: این روزها احساس بدی دارم. احساس نارضایتی بیش از پیش. از خودم ،از زندگی، از دنیاو... خیلی بده که نتونی از چیزایی که داری لذت ببری. وقتی نتونی از زندگی ای که داری لذت ببری چه طور می تونی در کنار چیزای دیگه خوشحال باشی. این روزها لبخندهای دروغین زیاد بر لبانم می نشیند با خود می گویم بگذار راحت باشند. دل نوشت۳: خیلی خوبه وقتی تو یه جمعی قرار می گیری ، همرنگشون نشی. دل نوشت۴: انسان برای وصال کمالات آفریده شده اما چند وقتی است در قعر زمین فرو رفته ام. هرچه بالا می روم به سطحش نمی رسم. همه ما دوست داریم بهترین باشم اما نمی دانم چرا نمی شود شاید خدا برای من یک بنده اش نمی خواهد. خدایا می دونم نباید ناامید بشم اما آخه دیگه چقدر سعی کنم. وقت امتحانم تمام نیست؟ دل نوشت۵: بعضی وقتا فکر می کنم بعضی گداها واقعا خیلی ثروتمند. این روزها نیازمند شدید روحی ام.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 115